میم مثه ما

روزی به این روزها خواهیم خندید

میم مثه ما

روزی به این روزها خواهیم خندید

خواب تومور


دیشب خواب دیدم با حاج آقا رفتیم سی تی اسکن

من دوتا تومور تو سرم داشتم، بعد عین خیالمم نبود

بعد حاج آقا هم برگشته به من میگه تو برو سر کلاست منم برم، بعد غیبش زد!

آخه این چه خوابیه، توی خوابم پیش من نیست، زندگیم تو خوابم نرمال نیست


نظرات 3 + ارسال نظر
banooye bahar 5 اردیبهشت 1396 ساعت 21:40 http://khaterateman95.blogsky.com

ذهنت درگیره این خوابا رو میبینی:)
ایشالا روزای شیرینی پیش رو داشته باشید

خیلی ممنون

ماریا 3 اردیبهشت 1396 ساعت 22:50

عه جدی!! خنده دار نیست واقعا؟! من نمیدونم چرا تو اینجور مواقع خنده ام
میگیره!
ابد و یک روز را دیدی؟! از اول تا آخرش خندیدم! همه گفتن گریه دار بوده

حالا گریه نکردم واسه فیلمه ولی خنده دارم نبود :|

ماریا 3 اردیبهشت 1396 ساعت 15:59

حالا چرا دوتا!!!!
بعضی وقتها انقدر خوابهای عجیب و غریب میبینم وقتی بیدار میشم کلی میخندم.

که قشنگ کارمو بسازه
بابا تومور داشتم توی خواب،این کجاش خنده داره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد