میم مثه ما

روزی به این روزها خواهیم خندید

میم مثه ما

روزی به این روزها خواهیم خندید

ما ایرانی ها


حمله تروریستی هم ندیده بودیم که دیدیم

از آب گل آلود ماهی گرفتن اونم توی این اوضاع که همه باید با هم باشیم چندش آور ترین کار ممکنه


با یکی از تیر خورده ها مصاحبه کردن و پرسیدن شما از مراجعین مجلس بودید؟

جواب داده :نه من کنار خیابون بساط داشتم از بالا بهم شلیک کردن!

دلم می خواد برم پیشش رو کنم بهش تو چشاش نگاه کنم بگم آخه لاااااامصب (لامذهب حالا هرچیز دیگری که درسته) تو که میبینی تیراندازیو تو که میبینی بگیر و ببندو آخه واسه چی جمع نکردی بری، آخه چراااااااا


بجای اینکه ملت دمشونو بذارن رو کولشون در برن واستادن دارن فیلم میگیرن، آخه لاااااامصصصصباااااا فیلم از جونتون مهم تره؟!


از این به بعد هرکس از فرهنگ دو هزار و پونصد ساله و باهوش بودن ایرانی حرف زد بزنید تو دهنش، با مشت و لگد بیفتید به جونش

نظرات 2 + ارسال نظر
ژیلانوس 30 خرداد 1396 ساعت 17:11 http://tilkano.blogsky.com

درود. ... ملت سرخوشی نیستیم. .... دیگه زیادی احمق هستیم, میدونی چرا ؟ .....

نه چرااا؟؟!!

ماریا 19 خرداد 1396 ساعت 23:51

تقصیری ندارن انقدر ندیدن فکر میکنن بچه بازیه! ولی باز هم اعجوبه ان.

شاید از تو خبر نداشته خب، از بالا یهو شروع کردن تیر اندازی! میشه اینو احتمال داد.

لامذهب درسته ولی لامصب جا افتاده

بابا اونا تا برن داخل یه ساعت طول کشیده،من باشم تا صدای تیر بشنوم جونمو برمیدارمو فرار، حالا هرچی، خیلی ملت سرخوشن والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد