میم مثه ما

روزی به این روزها خواهیم خندید

میم مثه ما

روزی به این روزها خواهیم خندید

گناه دارم نامه


پیرو پست قبلی

شب عید پیام داده تند تند داره تعریف می کنه که از صبح درگیر کار بوده و... بهش میگم مثل اینکه یکی ترسیده، میگه آره یکم،میگم یادم نمیاد شاخ و دم داشته باشم،میگه ازت نمیترسم که در واقع گناه دارم نامه نوشتم!

نظرات 3 + ارسال نظر
writer 9 فروردین 1396 ساعت 18:12 http://www.sokootebishe.blogfa.com

سلام
سال نومبارک.
من یکم نفهمیدم چی شد!!!!!!!!!!!!!

سلام سال نو شما هم مبارک
بخاطر اینکه میخواست خودشو تبرئه کنه کلی دلیل آورد که مثلا سرش شلوغ بوده و به خاطر همین زنگ نزده
منم بهش گفتم که از من ترسیدی؟ اونم گفت نه فقط برات نوشتم که سرم شلوغ بوده و بدونی که گناه دارم و بخاطر اینکه بهت زنگ نزدم دعوام نکنی

خواهرم یا برادرم بیشتر دقت کن خب مثنوی هفتاد من شد اینی که نوشتم

ماریا 5 فروردین 1396 ساعت 16:02



سال نوت مبارک مریمی :))

سال نو شما هم مبارک

سبا 1 فروردین 1396 ساعت 12:46

گناه دارم نامه جدیده ؟
سلام
عیدت مبارک خوشگل خانوم :*

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد