میم مثه ما

روزی به این روزها خواهیم خندید

میم مثه ما

روزی به این روزها خواهیم خندید

این چه حسیه چه حالیه،چرا من درکش نمیکنم


نمیدونم چرا برام عجیبه،اینکه خانومای تازه مامان شده انقد عاشقانه از حسشون به بچه هاشون مینویسن! 

با خودم فکر می کنم شاید الکی میگن، آخه مگه میشه؟نمیتونم درکشون کنم!

مامانم داداشم که تب میکرد خواب نداشت، من یه بار مریض شدم بابام منو برد بیمارستان،شبم بیمارستان بودم،صبح که مرخص شدم مامانم تو خونه خوابیده بود.


نظرات 2 + ارسال نظر
هدی 3 شهریور 1396 ساعت 11:53 http://maninjaaam.persianblog.ir

ازونجایی که من یک عدد مادر نورسیده هستم.به نظرم که هر چی مینویسن راسته.نمیییییدونی چه حس باحالیه.هر چند فعلا مادری کردنم مثل عروسک بازیه.ولی بازم عااالیه

هوووم، شایدم. من قبلا هم درباره اینا که عاشق میشدن از همین فکرا میکردم که دارن چرت و پرت میگن ولی بعد که به سرم اومد فهمیدم اشتباه میکردم!
ولی آخه تناقض مادرای قدیمی و جدیدو کجای دلم جا بدم آخه!

راستی مبارکا باشه کوچولو

ماریا 29 مرداد 1396 ساعت 18:50 http://aznoon-ta-ghalam.kowsarblog.ir

چون خودت هنوز مادر نشدی .

من تناقض هارو درک نمیکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد